Całkowita przemiana materii

Masa ciała:

Wzrost:

Wiek:

Twoja aktywność fizyczna:

TWOJE ZAPOTRZEBOWANIE KALORYCZNE I ROZKŁAD MAKROSKŁADNIKÓW

Zastanawiasz się jaką ilość energii spożywać na co dzień? Ile jeść, aby schudnąć, a może ile jeść, żeby przytyć? A może zastanawiasz się ile białka, węglowodanów i tłuszczów potrzebuje Twój organizm? Wpisywałeś/aś te pytania w Internet jednak różne informacje, mnogość sposobów i wzorów przyprawiła Cię o zawrót głowy? A wynik wydaje się niepewny? Pozwól, że Ci pomogę!

Jak obliczyć zapotrzebowanie kaloryczne, ile jeść, ile białka, ile węglowodanów, ile tłuszczów

W ofercie mojego sklepu są produkty, które mogą Ci w tym pomóc. Pierwszym z nich jest oszacowane przez dietetyka zapotrzebowanie energetyczne i rozkład makroskładników z uwzględnieniem Twojego stanu zdrowia, aktywności fizycznej oraz celu, jaki chcesz osiągnąć. Druga opcja jest bardziej samodzielna i składa się z dwóch plików pdf, w których jest dokładnie wytłumaczone, krok po kroku co i jak zrobić. Kliknij przycisk poniżej i dowiedz się więcej!

Menu